Paste this text into a new blog post

Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

środa, 5 września 2012

Holiday vol.1

Tak dawno mnie tu nie było, że nawet zapomniałam hasła na blogspota. O tylu rzeczach chce Wam napisać , tyle zdjęć pokazać, że sama nie wiem od czego zacząć.Uwierzcie mi przez ponad 3 tygodnie uzbierało się tego trochę. W najbliższym czasie będzie więcej do oglądania niż czytania, bo po prawie miesiącu nie pisania , kompletnie straciłam wenę. Obiecuje zmieni się to niebawem.Szkoła się zaczęła, więc szare komórki zostaną zmuszone do pracy. Teraz Was zostawiam życzę  miłego oglądania! Ja zaś ruszam  cieszyć się ostatnimi chwilami wolnymi od nauki !













                      To Be Continued






5 komentarzy:

  1. Goldie, obczaj sobie markę Givenchy jeśli tego jeszcze nie zrobiłaś, sick shit, a w ogóle to inspiruj, nie przechwalaj się;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście,że znam markę Givenchy ale nie rozumiem powiązania. Nie uważam,że dodawanie zdjęć z wakacji jest przechwalaniem się ale jak widać zdanie na ten temat jest podzielone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałem nic złego na myśli ale pokazywanie zdjęć z ciepłych krajów może zostać odebrane inaczej niż tego oczekujesz. IMHO jeśli chcesz osiągnąć sukces w Internecie ( taki prawdziwy ) to musisz być czymś w rodzaju przyjaciela dla ludzi, którzy oglądają Twego bloga. Czemu tylko ja skomentowałem ten wpis? Powinno być tutaj przynajmniej 10 komentarzy. Just sayin'

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko najpierw trzeba mieć tych ludzi, z którymi można się zaprzyjaźnić :D Rozumiem, rozumiem i dziękuje, z każdych uwag próbuje wyciągnąć wnioski. Jeżeli kiedyś jeszcze tu wstąpisz, to bardzo proszę o zostawienie komentarza z jakimiś uwagami ,radami,bo jest to naprawdę bardzo pomoce! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tobie guthan chyba żal że ma takie ładne koleżanki ;), jestem tutaj po raz pierwszy i bardzo mi się podoba, zazwyczaj nie komentuje ale to co ty piszesz jest co najmniej śmieszne.Nie znasz się i tyle. Skoro masz złote rady to czemu nie stworzysz własnego bloga? Bycie przyjacielem dla tych co oglądają blogi jest ciężkie i chyba niewykonalne, bo zawsze znajdzie się wszechwiedząca osoba która skrytykuje wszystko i do wszystkiego się przyczepi a to nie o to chodzi. We wszystkim trzeba coś dostrzec a nie wytykać błędy. Takie jest moje zdanie. Jeśli chodzi o Alexe to podoba mi się to że nie używasz dużo makijażu, wszystko jest z umiarem wprost idealnie, no i przede wszystkim masz ciekawe pomysły.Pozdrawiam i czekam na więcej.KK
    PS:3 zdj jest super;)

    OdpowiedzUsuń