Paste this text into a new blog post

Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

sobota, 21 lipca 2012

HI KIDS!

Z utęsknieniem czekam na słoneczne dni. Już wieki nie jeździłam na moim ukochanym rowerze i baaardzo mi tego brakuje. Wczoraj do 3 w nocy nadrabiałam zaległe odcinki Gossip Girl i tym oto sposobem skończyłam sezon . Jak co roku dopadła mnie ''Plotkaromania'' i mam zamiar obejrzeć jeszcze raz wszystkie sezony :D  Nie mogę pogodzić się z tym, że to już koniec serialu... mówiąc szczerze miałam nadzieje, że będzie to ''Moda na Sukces'' naszego pokolenia. Znalazłam na youtube filmik z zabawnymi scenami z planu, na pewno przypadnie on do gustu miłośnikom serialu. Apropo youtube, jestem pewna, że kojarzycie Panią Grażynkę <''katolicki głos w internecie '' czy coś takiego > jest to jedna wielka ściema, w którą mówiąc szczerze sama  uwierzyłam. Wyjaśnienie w filmiku, który znajdziecie poniżej.
W ostatnim czasie szorty są bazą do wszystkich moich stylizacji .W zależności od pogody  dobieram do nich dodatki. Tym razem postawiłam na t-shirt z kolekcji H&M FASHION AGAINST AIDS, czarno-złoty snapback z Venezia, kryjące czarne rajtki, skórzany plecak z ćwiekami, skórzaną ramoneskę z bershki oraz moje ulubione koturny z divided.





                                         













2 komentarze: