Paste this text into a new blog post

Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

wtorek, 19 czerwca 2012

" Déjà vu'' by Zień

W piątek na Krakowskiej Plaży odbył się pokaz Macieja Zienia na który dostałam zaproszenie . Byłam baaardzo podekscytowana w końcu ,to jeden z najlepszych polskich projektantów .Lecz niestety pokaz okazał się naprawdę słaby .Zacznijmy od tego, że nie było miejsc siedzących i każdy walczył aby cokolwiek zobaczyć. Jeżeli chodzi o kolekcje ,to dopiero dziś ją zobaczyłam w całości <na zdjęciach z pokazu> ,bo jak już wspomniałam naprawdę graniczyło z cudem żeby cokolwiek ujrzeć! Kolekcja jest ładna ,ale nie tego spodziewałm się ,to co zaprezentował na wybiegu bez problemu mogłabym dostać w H&M lub innej sieciówce .Maciej Zień powinien zmienić nazwę swojej kolekcji z ''Kalejdoscope'' na " Déjà vu'' ,bo nic nowego nie pokazał wszystko to już gdzieś było.  Mam nadzieje, że było to chwilowe zamroczenie i w następnej kolekcji pokaże nam cos świeżego i oryginalnego ! Poniżej kilka zdjęć kolekcji oraz piątkowego setu :)























spoódnica- romwe.com
                                                                block hells -divided 
                                                                creepers- deezee
                                                                naszyjnik- H&m
                                                                kapelusz-divided
                                                                gorset -DIY

6 komentarzy: