Paste this text into a new blog post

Follow on Bloglovin

Obserwatorzy

czwartek, 5 kwietnia 2012

Tydzień  zapowiadał się dość dobrze dostałam wyróżnienie od redakcji stylio , znalazłam się w grupie finalistów konkursu K Mag i dostałam mnóstwo pozytywnych komentarzy w tym od moich ulubionych blogerek Juliett i Jess, co bardzo mnie podbudowało .No ale nie może być za dobrze musiało się coś popsuć, przegrałam konkurs , w którym przez długi czas prowadziłam. Już czułam te Lity na moich stopach ale cóż , nie zawsze się wygrywa . Dodatkowo zachorował mi aparat najprawdopodobniej nieuleczanie , miał tylko 2 miesiące :( Czym ja teraz będę robić zdjęcia ? Jutro pojadę z nim do naprawy może jeszcze da się z nim coś zrobić. Chciałabym optymistycznie zakończyć tego posta , więc powiem Wam w tajemnicy ,że od końca kwietnia wracam do tańca , jaaaaram się niesamowicie <3 
Was wszystkich zapraszam do konkurs kończy się jutro o północy .Więcej tu :









Nie wiedziałam ,że mam ombre :D

                                               






3 komentarze:

  1. genialna pomarańczowa spódnica!! Uwielbiam ten kolor, swoją drogą pomarańcze też :) Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro aparat mial dopiero dwa miesiace to jest na gwarancji
    wiec musza ci go naprawic, zwrocic kase badz wymienic na inny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam go ale napisali ,że uszkodzenie z mojej winy i nie podlega ,to gwarancji:/

      Usuń